Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2008

Χρόνια πολλά αγαπητοί εν κοψίδι αδελφοί (και αδελφες)

Επί τη ευκαιρία της μεγάλης σημερινής εθνικής και θρησκευτικής εορτής, προς δόξαν του Μέγα Σουβλακέα θα παραθέσω την επίσημο δοξολογίαν της Ιεράς Τσικνοπέμπτης, ως το εορταστικό ψηστοσυναξάριον την εμπεριέχει:

Τῇ χορτομάχω στρατηγῷ εν τὰ ψηστήρια,
μαγειρευθείσα τῶν γύρων εὐχαριστήρια,
ἀναγράφω σοι ἡ τσίκνα σου, Σουβλακέα
ἀλλ' ὡς ἔχουσα τὸ κρέας τραγανόψηστον,
ἐκ παντοίων με τζατζίκι ἐμαγείρεψον,
ἵνα τρώγω σοί Χαῖρε Σουβλακέα ατελείωτε.

Πιτόγυρος πρωτοστάτης,
οὐρανόθεν ἐπέμφθη,
εἰπεῖν το Καλαμάκι τὸ Χαῖρε
καὶ σὺν τῇ ἀσωμάτῳ φωνῇ,
σωματούμενόν σε τυλίγω, Κύριε,
ἐξίστατο καὶ ἵστατο,
κραυγάζων πρὸς Αὐτόν τοιαῦτα
Χαῖρε, δ' ἧς ἡ ντομάς ἐκλάμψει,
χαῖρε, δι' ἧς ἡ δίαιτα ἐκλείψει.
Χαῖρε, τοῦ πεσώντος Χορτοφάγου ἡ επάνάκτησις,
χαῖρε, τῶν κρομμύων τῆς Πίτας ἡ λύτρωσις.
Χαῖρε, ὕψος δυσανάβατον ἀθρωπίνοις λογισμοῖς,
χαῖρε, βάθος δυσθεώρητον καὶ κοψιδίων ὀφθαλμοῖς.
Χαῖρε, ὅτι ὑπάρχεις Τζατζικέως καθιδρα,
χαῖρε, ὅτι τσικνίζεις τὸν τσικνίζοντα πάντα.
Χαῖρε, Σουβλακέα ἐμφαίνων τὸν ἥλιον,
χαῖρε, γαστὴρ ἐνθέου Ζύθεος.
Χαῖρε, δι' ἧς νεουργεῖται ἡ Ψήσις,
χαῖρε, δι' ἧς βρεφουργεῖται ὁ Ψήστης.


Βοήθειά μας, και χρόνια πολλά. Και μακρυά από τας μισεράς κι ανόσιας νηστείας που αποσκοπούν να αποπροσανατολίσουν τους πιστούς.
ΤΣΙΚΝΙΣΟΝ
ΤΖΑΤΖΙΚΙΣΟΝ
ΣΟΥΒΛΟΓΗΣΟΝ

Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2008

Ιερά Ψητοπανήγυρις Τσικνοπέμπτης 2008

Ακολουθεί διαφημιστικόν μήνυμα, για τη σεμνή εορτή που οργανώνει η Εκκλησία του Μέγα Σουβλακέα, μεθαύριο Τσικνοπέμπτη, εις το Ιερόν Όρος Τσικνιάς.
Η παρουσία σας θα εκτιμηθεί. Ντυθείτε ελαφρά, δε θα χρειαστούν πολλά πολλά..


+Σουβλογείτε τον Γύριον+

+Κεμπαπητοί εστέ+

+Σκύψατε ευλογημένες+


Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2008

Σουβλίβλος- Ο γάμος της Κανά

Το πρώτο θαύμα του Σουβλακέα Τζέι Αρ στο γάμο της Kανά

1. Tω καιρώ εκείνω γινόταν ο γάμος της Kανά στα Καλύβια, όπου βρισκόταν και η μήτηρ του Σουβλακέως Τζέι Αρ. Που να μη βρισκόταν δηλαδή γιατί του είχε προκαλέσει οίδημα εις το ήπαρ : «πότε θα παντρευτείς βρε αχαΐρευτε, ακαμάτη, τεμπελχανά που όλο παρέα με κοπρίτες κάνεις;», «ποιοι είναι αυτοί οι αξύριστοι, οι μαλλιάδες που γυρνοβολάτε όλη μέρα και κοιμάστε όπου βρίσκετε και μας συζητάει κι η γειτονιά;», «την είδες βρε την Κανά τον τύλιξε το γαμπρό», «πότε θα βρεις και συ μια κοπέλα να νοικοκυρευτείς να δω κι εγώ ένα εγγονάκι;».

Τα γνωστά δηλαδή…

2. Kαλεσμένοι εις το γάμο ήταν επίσης κι ο Σουβλακέας Τζέι Αρ και οι μαθητές του που ως επί το πλείστον ήτο Ψήστες, Σουβλατζήδες, Κρεοπώλες και Κτηνοτρόφοι τω επάγγελμα καθώς και πλείστα μέλη της καλής κοινωνίας των κρεατοφάγων με γερά στομάχια και άπειρη όρεξη. Αρχική μόνο αναστάτωσις υπήρξε γιατί εδημιουργήθηκε μέγα ζήτημα με την αοιδό Έφη Θώδη που δεν αποδέχτηκε την πρόσκλησην ίνα τραγουδήσει άνευ αμοιβής προς τιμήν του Σουβλακέως. Δε πειράζει, η Δευτέρα Παρουσία είναι κοντά, ο καιρός γαρ εγγύς και θα κριθεί κι αυτή όπως όλοι μας και θα καεί στο σχαρ το εξώτερον και θα τοποθετηθεί κι αυτή εκεί που της αξίζει μαζί με το Εθνικό μας Σταρ να μαλλιοτραβιούνται νυχθημερόν.



Στιγμιότυπο από το γάμο της Κανά 1
Που είναι ο γαμβρός οεο;

3. Στο θέμα μας. Μέγα γλέντι εγινόταν, τα όργανα κελαηδούσαν, τα κρέατα τσιτσιρίζαν επί των σχαρών και δε προλάβαιναν καν να ξεροψηθούν λόγω της λαιμαργίας των καλεσμένων εκ των οποίων πολλοί ήσαν λιμασμένοι, οι ζύθοι δε επήγαιναν άνωθεν και κάτωθεν με υπερηχητική ταχύτητα χωρίς να προλάβουσιν κάν να παγώσουσιν.

4. Γεγονός εστί ότι η ποιότητα δε είχε πρωταγωνιστικό ρόλο και ό, τι σερβίτσιο υπήρχε είχε θραυτεί επί της πιστός όπου οι μουσικοί έπαιζον γαμοτράγουδα και οι καλεσμένοι επιδίδοντο εις χορούς ονομαζόμενοι «Χοροί της κοιλιάς» αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ήσαν «Χοροί της πατσοκοιλιάς» καθότι πλείστοι καλεσμένοι ήσαν καλοφαγάδες θερμοί ακόλουθοι της πίστης του Μέγα Σουβλακέα και συνεπώς ευτραφείς.

5. Ταύτα γεγονότα είχαν εξοργίσει τα μέγιστα το Σουβλακέα Τζέι Αρ διότι ένοιωθε πως εβρισκόταν εις πανήγυρη του Δεκαπενταύγουστου εις χωρίον της Ελληνικής επαρχίας που παρόλο που τότε δεν υπήρχαν (τα χωρία) είχαν απλώσει την απειλητική τους φήμη πολύ πριν τη δημιουργία τους.

6. Το τραγούδι στο οποίο εδώθηκε το έναυσμα για χορόν και ο ίδιος ο Σουβλακεύς Τζέι Αρ ενέδωσε, έριξε μία γυροβολιά ωσάν στριβιλιζόμενος δερβίσης, εν μέσω ρίψης πανερίων ανθών ευδοκιμόντα εις νεκροταφεία, επαινετικών αλαλαγμών και κολακευτικών σχολίων ήτοι : «γειά σου ρε Σουβλακέα Τζέι Αρ παίχτουρα», «γειά σου Σουβλακέα Τζέι Αρ με το μπουζούκι μου», «να καούν τα κάρβουνα» κλπ, ήτο το «Στου παιδιού μου τη χαρά έσφαξα ένας κόκορα» για ευνόητους λόγους. Το οποίο άσμα μετετράπει δια σκωπτικούς και λατρευτικούς λόγους και μες το κέφι της βραδιάς εις το εύηχον άσμα σε ήχο πλάγιο δεύτερο «Στου παιδιού μου τη χαρά έσφαξα ένα στάβλο αρνιά».

7. Η κομπανία έπαιζε, τα Χερουβείμ και ο Σεραφείμ (όχι ο Φυντανίδης) έψαλλαν και οι υπόλοιποι τσίκνιζαν τα κρέατα τα οποία εν συνεχεία έφερον εις σούβλας εις την πίσταν για την ιεροτελεστίαν της βρώσεως. Εκεί το κέφι έφτασε εις το αποκορύφωμα παρόλο που η Έφη Θώδη είχε απορρίψει την πρόταση να τραγουδήσει εις το γλέντι. Ποιος χέστηκε δηλαδή τέτοια ώρα που όλοι είχαν καταληφθεί από τη Νιρβάνα της ψυχικής ανατάσεως;


Στιγμιότυπο από το γάμο της Κανά 2
Εεεεεεερεεε γλέντιααααα.



8. Το γλέντι είχε ανάψει και μές την τρέλα της βραδιάς και την υπέρτατη μέθεξη της αλκοολικής ζύμωσης και της στροβιλιζόμενης τσίκνας των ιερών οπτών σαρκών κανείς δεν επρόσεξε ότι η μβύρα ετελείωνε.

9. Kι επειδή η μπύρα τέλειωνε, λέγει στον Σουβλακέα Τζέι Αρ η μητέρα του: «Ουκ έχουσιν ζύθον».

10. Tης λέγει ο Σουβλακέας Τζέι Αρ: «Δε μας χέζεις ρε μάνα; Ας πρόσεχαν οι σαβούρηδες που έχουν κατεβάσει τον άμπακο. Τι έχουμε να κάνουμε μ’ αυτό εγώ κι εσύ; Άσε με να χορέψω». Και δωσ’ του ο Σουβλακεύς Τζέι Αρ τσαλίμια και ζεϊμπεκιές επί της πιστός.

Στιγμιότυπο από το γάμο της Κανά 3

Η μαϊμού έχει αφαιρεθεί με Photoshop για αισθητικούς λόγους




11. Λέγει τότε η μητέρα του: «Σταμάτα βρε γιατί θα μας ακούσουν και θα μας πετάξουν έξω με τις κλωτσιές. Δεν έχουμε πληρώσει και εισιτήριο. Έλα αγόρι μου εσύ, αφού ξέρουν ότι έχεις ταλέντο στα μαγικά κόλπα. Κάντους κάτι καλό να ξεχαστούν. Να, κάνε αυτό με τον λαγόν και το καπέλο που τον βάζεις ζωντανό και τον βγάζεις ψημένο. Ή το άλλο με τον χοίρον που τον τοποθετείς εις το κιβώτιον και περνάς τις σούβλες μέσα και αυτός εξέρχεται εις πανσέτας».

12. Ο Σουβλακεύς Τζέι Αρ επείσθη και χαμογέλασε πονηρά γι’ αυτό που είχε στο μυαλό του και ετοίμαζε εις την ομήγυρη. Η μήτηρ αυτού απευθυνόμενοι εις τους υπηρέτας είπε : « Ό,τι σας πει κάντε το». «Τι λες κυρά μου;» απήντησαν. «Έχουμε πιεί τον κώλο μας δε μπορούμε να πάρουμε τα πόδια μας». Και ο καλοκάγαθος Σουβλακεύς Τζέι Αρ είπε «μήτηρ, αφες αυτοίς ου γαρίδες και σουβλάκια ποιούσι». «Θα το πιώ μόνος μου το ποτήριον τούτο». Και οι καλεσμένοι εξεγείροντο : «εεεεε δώσε και σε μας μπάρμπα», «μη το πιείς και φας μόνος σου ό, τι απέμεινε μοναχοφαγά» και λοιπά φαιδρά.

13. Στο μεταξύ, υπήρχαν εκεί έξι πέτρινες στάμνες νερού, τοποθετημένες για τον καθαρισμό των ξερατών των βρωμιαραίων των καλεσμένων που τα έβγαζαν όπου έβρισκαν, σύμφωνα με τη συνήθειά τους, που χωρούσαν ογδόντα με εκατόν είκοσι λίτρα η καθεμιά τους.

14. Tους λέγει, λοιπόν, ο Σουβλακεύς Τζέι Αρ: «Γεμίστε τα δοχεία με νερό». Kαι τα γέμισαν μέχρι επάνω.

15. Kατόπιν τους λέγει: «Αντλήστε τώρα και φέρτε στον υπεύθυνο του συμποσίου, που είναι μπεκροκανάτας περιοπής». Kι εκείνοι του έφεραν.

16. Mόλις, λοιπόν, γεύτηκε ο υπεύθυνος του συμποσίου το νερό που είχε γίνει ζύθος, και μη ξέροντας από πού προερχόταν - αφού μόνο οι υπηρέτες το ήξεραν, που είχαν αντλήσει το νερό - φωνάζει τω γαμπρώ : «Δις έιντ τζιμ μπιμ. Ρε γύφτο η μπύρα είναι ωσαν κάτουρο».

17. Και ο γαμπρός γνωστός φλώρος και τσιφούτης εις την πιάτσαν που μας πήρε την Κανά ο άτιμος, (αααχχχ τα καλύτερα παιδιά χάνονται) απήντησε αυτώ «όχι εγώ αυτός» δείχνοντας προς το Σουβλακέα Τζέι Αρ. Το γεγονός αυτό ήτο μέγαλη προσβολή και ασέβεια, πράγμα το οποίο καταγράφει στα ιερά βιβλία και αυτός θα το πληρώσει κατά τη Δευτέρα Παρουσία που είναι κοντά, ο καιρός γαρ εγγύς και θα κριθεί κι αυτός όπως όλοι μας και θα καεί στο σχαρ το εξώτερον και θα τοποθετηθεί κι αυτός εκεί που του αξίζει να ακούει Θώδη νυχθημερόν.

18. Και ο Σουβλακεύς Τζέι Αρ εφύσηξε τις στάμνες και εκείνες απέκτησαν την ιδανικήν θερμοκρασίαν. Και λέγει αυτοίς «γιαααα ρουφήξτε τώρα μια τζούρα»

19. Και ερούφηξον και κατόπιν όλοι λέγουσι: «Γιάααα ντας ιστ γκουτ! Κάθε άνθρωπος προσφέρει πρώτα την καλήν μβύραν, κι όταν μεθύσουσιν, τότε φέρνει την κατώτερη. Εσύ όμως φύλαξες την καλήν μβύραν ως τώρα! Μπράβο ρε μαγκίτη!»

20. M’ αυτό άρχισε τα θαύματά του ο Σουβλακέας Τζέι Αρ στα Καλύβια τα Βλάχικα και τη Λειβαδιά και φανέρωσε τη δόξα του και πίστεψαν σ’ αυτόν οι μαθητές του.

21. Ύστερα απ’ αυτό έβαλον ό,τι κρέατα είχαν περισσέψει στα Τάπερ-να ’ούμ τα φορτώθηκαν και κατέβηκαν στην Kαπερ- να ’ούμ ο ίδιος, η μητέρα του, τ’ αδέλφια του και οι μαθητές του να ’ούμ, κι έμειναν εκεί λίγες μέρες.

Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2008

Ψηστικισμός

Στα βάθη των αιώνων χάνεται η υπέρτατη σοφία του Σουβλακέος. Στις στροβιλιζόμενες αχανείς εκτάσεις της πρωτογενούς αρχέγονης τσίκνας και τις τυρβώδεις εκλάμψεις διανοητικής ανάτασης.
Οι μεγάλοι μύστες των Σουβλοχίμ, ψέλνοντας και τρώγοντας κεμπάπ με μπούκοβο, έφτασαν στην υπέρτατη διανοητική σκάλα του πνεύματος και χάθηκαν μέσα στη θεϊκή έμπνευση.
Κοινωνοί της προόδου και της εξέλιξης μετέδωσαν στον άνθρωπο το αμάλγαμα αυτό σοφίας και τελειότητας και έτσι δημιουργήθηκε ο Ψηστικισμός. Η Ιερά Τέχνη της επαφής του Ανθρώπου με το Θείο. (Όχι όπως λέμε το Θείο Κώστα, το Θείο. Σκέτο). Η Τέχνη της Κοινωνίας με το υπέρτατο, της συνειδητοποίησης της απόλυτης Πραγματικότητας , Πνευματικής Αλήθειας και Τέλειου Μίγματος Μπαχαρικών Για Κεμπάπ.

Αναπόσπαστο κομμάτι του Σουβλογενούς Ψηστικισμού είναι και η Σουβλική Γεωμετρία – Αριθμολογία.
Να ξεκινήσουμε με την Αριθμολογία:
Παίρνοντας την Αρχαία Ελληνική μέθοδο μετρήματος, αντιστοιχούμε έναν αριθμό σε κάθε γράμμα του ελληνικού αλφαβήτου.

Έτσι έχουμε τον παρακάτω πίνακα :




Με μερικούς απλούς υπολογισμούς βρίσκουμε ότι οι κάτωθι λέξεις έχουν τις ακόλουθες αριθμητικές αξίες :

Σουβλακέας = 919

Ψητό = 1078

ΤΑΜ-ΤΙΡΙΡΙ = 919 = 1078 – 159.

Δίαιτα = 159

Σαλατανάς = 777 = Αδυνάτισμα

Υγεία = 414 = 919 – 505

Μαρούλι = 505

Σουβλακκεδών = 1164 = 919 + 250

Το 250 ειναι ιερός αριθμός και δεν αποκαλύπτουμε τι σημαίνει, μη τα βγάλουμε και όλα στη φόρα..

Ο αριθμολογικός ψηστικισμός πραγματικά πάει σε μεγάλο βάθος, τόσο μεγάλο που χρειάζεσαι υποβρύχιο για να κατέβεις. Είναι απίστευτοι οι ιεροί συνδυασμοί και οι κρυφές αλήθειες που παραμονεύουν πίσω από αυτή τη μορφή μυστικισμού. Αλήθειες πιο τρομαχτικές και από την πιό χαλινωμένη φαντασία.

Επόμενο ζήτημα είναι η ιερή γεωμετρία. Αχ πιστοί μου, αχ πουλάκια μου πόσα δεν ξέρετε ακόμα και πόσα θα μάθετε εδώ μέσα...
Οι αρχαίοι έλληνες μαθηματικοί έδειξαν το δρόμο. Και μεις τον ακολουθούμε με ευλάβεια. Οι αρχαίοι έλληνες μαθηματικοί πραγματικοί πιστοί του Σουβλακέα, δε θα ημπόρουν, δε θα ΗΜΠΟΡΟΥΝ λέγω να τελειοποιήσουν τις μαθηματικές τους γνώσεις χωρίς την αρωματική τσίκνα των καλοψημένω εριφίων και αιγοπροβάτων, χωρίς το ιερό τσιτσίρισμα του λιπακίου πάνω στην καυτή θράκα. Χωρίς τις μυστικές χοές στα Μεγάλα Σουβλοφόρια της Λειβαδιάς .

Πρώτο δείγμα :




Το σχήμα αυτό προκύπτει από την περιστροφή ενός κύκλου γύρω απο ένα σημείο στην περιφέρειά του. Στην Ιερά Σουβλομετρία, το προκύπτον σχήμα είναι η πρωτογενής μορφή της Υπέρτατης Συμπαντικής Σχάρας . Της Σχάρας που ο ίδιος ο Σουβλακέας ψήνει τα κοψίδια στα ουράνια τσιμπούσια του.

Δεύτερο δείγμα :



Το σχήμα αυτό, γνωστό ως και vesica piscis αποτελείται από δυό κύκλους που ο ένας διέρχεται από το κέντρο του άλλου. Το σχήμα αυτό συμβολίζει την ενότητα της ψυχής, το κοίταγμα κατάματα, τον καθρέφτη της ψυχής και πάνω από όλα το Ιερό Διπλόπιττο, το σύμβολο της χορτασμένης μεγαλοφυϊας, το καθρέφτισμα της άδολης ματιάς στην καλοψημένη πίττα.

Τρίτο δείγμα :




Το σχήμα αυτό είναι γνωστό ως ο κύβος του Μέτατρον, αλλά αυτά είναι αιρετικές παραισθήσεις και αισχρή παραφιλολογία. Αυτό το σχήμα είναι η Ιερή Πιτοψησταριά, με τις καθορισμένες θέσεις για τις 13 Ιερές Πίττες του Σουβλακέα. Οι Ιερές Πίττες είναι στοιχειακά πνεύματα του ζυμαριού και ζουν σε ένα ανώτερο επίπεδο ύπαρξης. Είναι οι φύλακες των πυλών της Σουβλαντάθ, αρχηγοί των 13 ταγμάτων των Σουβλοχίμ, πολεμιστές του δικαίου και της αλήθειας, και κραδαίνουν τις 13 σούβλινες γυρομφαίες που θα φέρουν όλεθρο και καταστροφή την ημέρα του Σουβλακκεδώνος.
Περισσότερες λεπτομέρειες στο υπό συγγραφή βιβλίο “Ιερή Γεωμετρία – Aριθμολογία στη λατρεία του Σουβλακέα” υπό εμού, εκδόσεις δικές μου, επιμέλεια δική μου, συνταγή για κεμπάπ δική μου, μπύρες του Zaphod. Το τζατζίκι θα προσφέρει ο Hades, την πάπρικα ο Humma.

Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2008

Σουβλακέας και σπήλαια

Μια και η υπόλοιπη θεοκρατία και καλά πήζει -ενώ όλοι ξέρουμε ότι περνάει την ώρα της χαριεντιζόμενη με καλλίγραμμες πιστές-, ο προφήτης έχει μείνει στη σπηλιά του και οραματίζεται τα επόμενα βήματα της διάδοσης της θρησκείας μας. Βέβαια πρέπει να κρούσω τον κώδωνα του κινδύνου για τους τεμπελχαναίους με τους οποίους έμπλεξα και να τους καλέσω να συμβάλλουν στη διάδοση της πίστης μας, καθώς και να τους παρακαλέσω να αφήσουν και κανα κοκκαλάκι για μένα γιατί έχει παραγίνει το ζήτημα. Επίσης να καλέσω τη γνωστή πρωτόπιστή μας να έρθει καμιά βόλτα για καμιά ευλογία, γιατί μονο μέσω της προσευχής και της ευλογίας θα βρει το δρόμο το σωστό.. αυτά.
Τώρα, δουλειά.

Δεν έχω μιλήσει ακόμα για τις υπέροχες προφητείες και ζωγραφιές που έχουν βρεθεί σε προϊστορικά σπήλαια ανά τον κόσμο και υμνούν τη δόξα του Μέγα Σουβλακέα. Για αυτό δε θα μιλήσω, θα παραθέσω απλά τις εικόνες, γιατί ως γνωστόν μια εικόνα χίλιες λέξεις

Update : Αν ξέρει κανείς από templates να στειλει mail, γιατί βαριέμαι ασύστολα να κάτσω να παίζω με css..















Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2008

Ιστορικόν βίντεον

Μπορεί να είμαι προφήτης, αλλά δεν είμαι ούτε τεχνοφοβικός ούτε αρτηριοσκληρωτικός,ούτε υποκριτής Λουδίττης όπως μερικοί μερικοί, και είμαι και νταβραντισμένος ..

Έπιασα και γω το Ulead και ιδού το πρώτο αποτέλεσμα!







Το βελτίωσα και λίγο, ψάχνοντας έναν ψιλάκο παραπάνω το Ulead :


Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2008

Προφητείες - Ταμ-Τιριρί



Αρχαία απεικόνιση διαγαλαξιακού Ταμ-τιριρί σε νόμισμα από την Αρχαία Ατλαντίδα


"Γκνι γκνι γκνι, λαμάχ, ταμ-τιριρί, βουκ βουκ ζαα'ρα!" Έγραφε ο προ-προφήτης του οποίου Το Όνομα Είναι Πολύ Ιερό Για Να Αποκαλυφθεί.

Μετά από δεκαετίες διαλογισμού, τόνους Ιερής Μεταλήψεως και άμετρης ενδοσκόπησης, τα λόγια του επιτέλους μου έγιναν κατανοητά.

Η συγκεκριμένη έκφραση μπορεί να ερμηνευτεί με πολλούς τρόπους.

Μπορεί να σημαίνει "Γυναίκα σκύψε και άρπα τον ορθοκωλομπρούμητα μη σου γ.. το ταμ-τιριρί",

Μπορεί να σημαίνει "Και ιδού, μεσω του διαγαλαξιακού σουβλακοσκότους και της χαοτικής καπνιάς, αναδύθηκαν τα ιερά ταμ-τιριρί ίνα εξαπλώσουσι στον κόσμο τη Σοφία του Σουβλακέα"

Μπορεί να σημαίνει "Ο ανορεξικός γατόπαρδος που φυτρώνει δίπλα στην αζαλέα μου έχει μουσικό αυτί και ταλέντο στα λαχανάκια Βρυξελλών"

Όμως η δεύτερη ερμηνεία προφανώς είναι η πιο σωστή μια και ο προ-προφήτης του οποίου Το Όνομα Είναι Πολύ Ιερό Για Να Αποκαλυφθείήτο ανύπανδρος, και σύμφωνα με τις πηγές, δε διέθετε Αζαλέα.

Πιστοί μου! Η εποχή της επιστροφής του γένους στις πάτριες αχανείς πεδιάδες της Σουβλαντάθ έσεται! Τα αρχέγονα ταμ-τιριρί θα ξεπηδήσουν από τις ομιχλώδεις καταχνιές της απαρχής του Σύμπαντος και θα εξαπλώσουν την ερεβώδη πρωτόλεια καπνιά τους στις αρτυμένες μύτες των πιστών. Οι προπάτορες Σουβλοχίμ θα επεμβαίνουν σε αυτά και θα αφιχθούν να μας σώσουν εκ της πλάνης μας, κατακρημνίζοντας τους ανορεξικούς εχθρούς μας εις τα βάραθρα της λαχανολαγνείας και των προεξέχοντων κοκκάλων της λεκάνης τους. Τα θεϊκά αυτά κατασκευάσματα έχουν τη μορφή πίττας από σουβλάκι, και κινούνται με καύσιμο υγροποιημένης πάπρικας ενισχυμένης με ταμπάσκο και μπούκοβο. Διαπλέοντας τους Ιερούς Αιθέρες αναδύουν ευωδιαστή τσίκνα καλοψημένου κρέατος και παγωμένης μπύρας. Είναι τα Ιερά Σκάφη των πατέρων μας, οι προπομποί της Σουβλοεπανάστασης και οι άνηλεείς μαντάτορες επικών δεινών για τους οχτρούς μας. Μαρτυρίες για τις πτήσεις τους υπάρχουν σε όλες τις μυθολογίες και σε απόκρυφες απεικονίσεις των Αρχαίων. Στην Ατλαντίδα τα εγνώριζαν. ΄Μάλιστα υπαρχουν απόκρυφα κείμενα φυλαγμένα σε κρύπτες που αποδεικνύουν τον συναγελασμό των Ατλάντων και των Σουβλοχίμ, για μυστικά Ταμ-τιριριδρόμια στην αρχαία Ατλαντιδα, και για σταθμούς ανεφοδιασμου στην Καρχηδόνα, τη Σιδώνα, τη Λιβαδειά και το Λιανοκλάδι.

Έσεται νόστιμον ήμαρ Σουβλοχιμ και Ταμ-τιριρί! Τρέμετε Οχτροί!

Ή όπως αναφέρεται και στις ιερές επιγραφές του Σπηλαίου της Ερήμου Ντι-Ντι-Ζου,
"Φουσού, νιάρν, γκα γκα γκα ζι, I m on a Hiiiighway to Hell, κίκι κ΄ρο ναρ, Αζάζ Ταμ Τιριρί, Αζάζ, Αζάζ"

( Ήτοι "Ρε μαλάκα μας τελειώσαν οι ξυλομπογιές, με τι θα ζωγραφίζουμε τώρα" ή "Κώστα κάηκαν τα Σουβλάκια, θα μας γαμήσει το Ταμ-Τιριρί ο Angus Young", ή "..και η εμφάνισή τους θα σηματοδοτήσει την επιστροφή, Αυτός Που Έρχεται με την Οσμή θα μας λυτρώσει, και τα Ταμ-Τιριρί θα μας μεταφέρουν σε Γή Ονειρική")

Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2008

Σουβλίβλος - Μπαϊρ του Κταρί Α'

  1. Τω καιρώ εκείνο χαμός γινόταν επί της περιοχής των σουβλακιστών διότι οι απαίσιοι επάρατοι χορτοφαγίστες έκαμνον ντου εναντίον τους και τους είχαν κατασχέσει τα μοσχάρια και τα χοιρινά και τα αμνοερίφια.
  2. Και πείναγον οι πιστοί του σουβλακέα, κλαίγοντες και καταριόμενοι τους χορτοφαγίστες που τους είχαν ωθήσει σε αναγκαστική δίαιτα.
  3. Και βγήκε ο απεσταλμένος του Σουβλακέα Μπαϊρ του Κταρί και έπεισεν τους σουβλακιστές να κάμνουσι ντου επί των απίστων και να λάβωσι πίσω τα αμνοερίφια, μοσχάρια και λοιπά πρίν μαυρίσει το μάτι τους από την πείνα.
  4. Μα ως φιλειρηνική ράτσα που είναι οι πιστοί του Σουβλακέως όπλα δεν είχον οι σουβλακιστές. Και ανέφερον αυτό εις τον Μπαϊρ του Κταρί.
  5. Και αυτός γέλασε δυνατά και τους είπεν τι στο καλό τις έχουμε τις σούβλες; Και μετά της νέας αποκάλυψης της πολυχρηστικότητας των δώρων του Σουβλακέα, οι σουβλακιστές πειθόμενοι για την θεία δύναμη που είχαν εγέρθηκαν και οπλίστηκαν με σούβλες, ψησταριές, καλαμάκια και λοιπά. Μερικοί έφεραν τους τελετουργικους μπαλτάδες με τους οποίους έσφαζον τα ζώα προς βρώσιν.
  6. Και επιτέθησαν επί των πάνοπλων και πολυάριθμων χορτοφαγιστών που ήταν οπλισμένοι με καρότα, χημικάς βόμβας pepper spray, αγγούρια, αγκινάρες άγριες και άλλα ζαρζαβατικά. Παρ' όλη την φανερή υπεροπλία του αντιπάλου οι σουβλακιστές δεν υποχώρησαν, μόνο αμύνονταν γενναία μέχρι που ο Μπαϊρ του Κταρί εσούβλισεν ζωντανό τον αρχηγό των χορτοφαγιστών, Ναομής ο Καμπέλιος ελέγοντο, και βλέπωντες τούτο οι σουβλακιστές αναθάρρησαν και έστρωσαν τους χορτοφαγιστές στο κυνήγι.
  7. Και το πράγμα πήγαινε καλά και οι ιεροί μόσχοι ήταν κοντά στους μαχόμενους σουβλακιστές οι οποίοι έβλεπαν τον μεζέ πλέον μπροστά τους.
  8. Όταν η μάχη εβρίσκοντο εις αποφασιστική καμπή άρχισε όμως να νυχτώνει και ακόμα ο σκοπός δεν είχε επιτευχθεί.
  9. Και ορθώνει ο Μπαϊρ του Κταρί του ανάστημα του και κράζει προς τον ουρανό. Στήθι Ήλιε. Και μια φωνή ακούγεται εις τα πέρατα του πεδίου της μάχης.
  10. Και είπεν η φωνή: Μην ακούω μαλακίες
  11. Και τρομάξαντες οι χορτοφαγίστες ακούωντες την φωνή του Σουβλακέα και αναχώρησαν και ο λαός του Σουβλακέα πήρε πίσω τα σφαχτάρια τα οποία και τίμησε δόντως κατόπιν.
  12. Και ταυτόχρονα έμαθε και κοσμολογία όχι σαν μερικούς μερικούς.