Ένεκα του συγκλο-νηστικού των στιγμών, θα ήθελα να σας παρακαλέσω όπως μου συγχωρέσετε την έλλειψι προλόγου, αλλά μετά τας νέας (ο)μελέτας αι στιγμαί που ακολουθούν είναι κυριολεκτικώς ανατριχιαστικαί. Ας διαβάσουμε μαζί το παρακάτω απόσπασμα από την Ιλιάδα Ομήρου:
"...δίπτυχα ποιήσαντες, κι επ’αυτών ωμά (κρέατα) έθεσαν
Τα έκαιε πάνω σε σχίζες ο γέρων και πάνω τους σπινθηροβόλον οίνο
στάλαζε. Νέοι δε παρ’αυτόν πεντάσουβλα στα χέρια εκράτουν.
Έπειτ’ αφού οι μηροί κάηκαν και γεύθηκαν τα σπλάχνα,
Κομμάτιασαν τα’άλλα και σε οβελούς τα πέρασαν,
Τα ώπτησαν καλά καλά κι έσυραν τα πάντα (από την φωτιά).
Έπειτ’ αφού έπαυσαν το επίπονον έργον κι ετοίμασαν τραπέζι
Έτρωγαν, κι από κανέναν δεν έλειπεν ίση μερίδα.
Έπειτ’ αφού την πόσι και τα εδέσματα εχόρτασαν
Οι κούροι τους κρατήρες μέχρι την στεφάνη γέμισαν ποτό
Και διένειμαν τα κύπελλα σε όλους ν’αρχίσουν την σπονδή."
(Α461-471)
Ως βλέπετε κι από μόνοι σας, πρόκειται σαφώς διά την αρχαιότερι μαρτυρία περί της πίστεως των αρχαίων ημών προγόνων εις τον Σουβλάκέα, αποκάλυψι η οποία αναντίρρητα έρχεται να ανατρέψει πάσαι συνωμοσιολογικαί θεωρίαι περί του αντιθέτου.Επιστημονική Ανάλυσι Αποσπάσματος (στηρισσόμενη σε αμιγώς ιστορικά στοιχεία)
Κατ' αρχήν ο Όμηρος περιγράφει επαρκώς τας προετοιμασίας διά την επερχόμενι κραιπάλη και δη, με πάσα λεπτομέρεια. Κυριολεκτικώς δεν αφήνει έξω ούτε καν την κούρασι των πιστών κατά τας προετοιμασίας, η οποία όμως δε δύναται να σταματήσει τας ιεράς προετοιμασίας. Σημαντικό σημείον που δεν πρέπει να μας διαφύγει είναι εκείνο όπου αποκαλύπτεται πως ο Σουβλακέας δεν απαιτούσε ιερείς ή λοιπούς εξειδικευμένους πιστούς, παρά μόνο καλοφαγάδες με μεράκι και σωστά υλικά, δείγμα του πόσο κοινή και προσιτή εις τον άνθρωπα ήτο η θρησκεία του Σουβλακέα από αρχαιοτάτων ετών.Συγκλονιστικί η στιγμί όπου αποκαλύπτεται με πάσα μεγαλοπρέπεια η ιεροτελεστία του πεντάσουβλου, υποδηλώνουσα τη μυστική σύνδεσι της θρησκείος του Σουβλακέα με τον ιερόν αριθμόν πέντε ο οποίος ήτο:
α) ο αριθμός των δακτύλων του χεριού κατά τη διάρκεια της μούτζας που τρώνε όσοι θεωρούν ότι ο Σουβλακεύς δεν υφίσταται ή/και κατά των λοιποί χορτοφάγοι
β) ο αριθμός των μηνών του έτους, μείον επτά
γ) ο αριθμός των μυστικών αποφθεγμάτων της μυστικούς ιεράς κάστας των Κάλτσεκ
Πέραν τούτου, σημαντικό στοιχείο που δεν πρέπει να παραλειφθει και το ότι τα σουβλάκια ήταν από την εποχή του Τρωϊκού Πολέμου τόσο λαχταριστά που μόνο πέντε-πέντε μπορούσαν να καταβροχθιστούν.
Εξαιρετικής σημασίος και η τελετουργική ακολουθία κατά τον τεμαχισμόν του ιερού κρέατος και ο οβελισμός του εις την συνέχειαν, αφού μέσω της διηγηθείσας τεχνικής διαφαίνεται εμφανώς ότι υπήρχε ακόμη παλαιοτέρα τεχνογνωσία. Ιδιαιτέρας βαρύτητος το στοιχείο του εμποτισμού του κρέατος με οίνον, κατά τη διάρκεια της Ψήσεως, αφού υποδηλώνει ευθέως την ανάγκη διά εμπλουτισμόν της γεύσεως του ιερού σουβλακίου, στοιχείο τεραστίας αξίας αφού ουσιαστικώς μας υποδηλώνει την προτζατζίκειο εποχή και το πως περιήλθαμε από το καλαμάκι σκέτο εις το πιτόγυρον απ'όλα.
Ουδεμία απορίαν πρέπει να προκαλεί η λέξι "δίπτυχα" εις την αρχήν του αποσπάσματος. Δεδομένου ότι συντάσσεται με το ρήμα "εποιήσαντες" που δείχνει δημιουργία είναι πλέον αυτονόητο (και ετυμολογικώς εξετασθέν) ότι περιγράφει τον πρόγονο του διπίτου, ενώ κατά τον αρχαίον παραφραστί θα μπορούσε απλώς να είναι εσφαλμένη ορθογραφική διατύπωσι της λέξεως "δίπιτα" που εκ παραδρομής αντεγράφη ως "δίπτυχα". Εννοείται ότι εις την δευτέραν περίπτωση η αποκάλυψι οδηγεί σε ιστορικί επανάστασι αναφορικά με τα δεδομένα που περί Σουβλακέως διαθέτουμε.
Σημαντικό στοιχείο που δεν πρέπει να παραβλεφθεί είναι και η ιερά διαδικασία του τραπεζιού, εις το οποίον αι μερίδαι είναι ισόποσαι, συνοδευόμεναι πάντοτε από οίνο και σε γενικό κλίμα ευφορίας.
Ούτα να βλέπουν οι εχθροί του Σουβλακέως, ούτως ειπείν και μωροί άπιστοι που επιθυμούν προς ιδία ωφέλη να απομακρύνουν τον λαό από τη μοναδικί αληθινί πίστι.
Τσίκνησον
Τζατζίκισον
Σουβλόγησον
Τζατζίκισον
Σουβλόγησον
10 σχόλια:
Όλα καλώς καμωμένα αλλά το
"Σουβλακέας δεν απαιτούσε ιερείς"
τι το ήθελες;
Και μεις τι κάμνουμε ρε, φίδια λούζουμε ή παπουτσώνουμε μύγες;;;
Καλή σουβλακική επάνοδο ες πάντας
@ Zaphod,
Μάλλον ο αρχιερεύς κατελήφθη από μέγα πάθος λόγω της ενδόξου τσικνο-μυθολογίας που μας εδιηγήτο και οδηγήθη στο μέγα λάθος..
Συγχώρεσον αυτόν.. Ού γαρ είδαση τί γραφούσι παρά μόνον ότι πεινούσι..
Σουβλόγησον +
Αξιοτιμότατε Ζαφεώδ, ιερείς δεν χρειαζόταν, ουχί ιερούς ως ημάς. Ημείς είμεθα η θεοκρατία άλλωστε κι ουχί το ιερατέιον ή πιθανώς και το ιεροχαμομήλιον. Τουτέστιν η συμβατότις ανάμεσα στους τότε πιστοί και στους τώρα είναι εκπληκτικός!
@stardust
Ξαναπέστο αυτό αγαπητέ εν σουβλισμώ αδελφέ... :)
Βλέπω η μελέτη και αποκωδικοποίηση ιερών κειμένων προχωρεί με γοργούς ρυθμούς.
Την ευλογίαν μου τέκνον
Μεγάλε διδάσκαλε τους έβαλες τα γυαλιά και πάλι. Οι ρασοφόροι τρέχουν να κρυφτούν και να ανασυνταχτούν. Τώρα να ρίξουμε τις βόμβες άλατος στα βρομερά αυτά κρέατα. Στα λαγούμια μέσα όπου κρύβονται. Και με ένα μεγάλο φαγοπότι να γιορτάσουμε την παντοκρατορία του Μεγάλου Σουβλακέα.
+Τσίκνισον+
+Τζατζίκισον+
+Σουβλόγησον+
Το παγκάριον άδειασε!
Προσωρινώς, ρε...hades!
Με την ευχή των ιερέων,
όχι... δεν καρφώνω.
Σουβλόγησον ως πιστός
και συνεπής όσιος
Τι τζατζίκια και ψητά
αυτά έγιναν υγρά!
Σσουβλόγησον, είπα
ευλόγησον και
θα επανέλθω μετά
νεαράς αθώας κορασίδος
ήτις επανέφερον
στον σωστό δρόμο του
Μέγα Σουβλακέα !
Απολωλός πρόβατον και
χορτοφάγος, αμαρτωλή
και φυτοφάγος.
Αυξανόμεθα συνβλογιστές!
Κάνω μεγάλο αγώνα
τώρα ξεκινώ
για μιά μπύρα ακόμα.
Σουβλόγησον... δίς.
Μπεεεεεε!
Υπάρχει και η έντιμος Ψηστή Στήλη της Ροζέτας, ύμνος των Αιγυπτίων στον Οίνον Ροζέ (που τους πλασάρισαν φθηνά οι Αρχαίοι Ελληνες Μακεδόνες)...
Μεταφρασθείσα μετά από μυστήριον αιώνων, έκανε το Γύρο Πίτα του Κόσμου και παρερμηνεύθηκε από την ΨΗΤΟΜ (Πρώην Ψηστική Δημοκρατία της Τέως Μπασταρδονίας) ως απόδειξις της Πατατικότητάς της...
Μάλιστα..Εξαιρετικά αποκαλυπτικό το άρθρο, διαφωτιστικό το σημείο του ψυχολογικού σφάλματος του αντιγραφέα, συγκλονιστική η αποκάλυψη της προαιώνιας ύπαρξης του δίπιτου.
Μετά από αρκετή σκέψη καταλήγω να είμαι υπέρμαχος της γραφής "δίπιτα" με την εξής αιτιολόγηση: ο αντιγραφέας-μοναχός τελούσε υπό καθεστώς νηστείας όταν αντέγραφε το κείμενο. Ενώ ήταν βράδυ και είχε κουραστεί το βλέμμα του κάτω από την πελιδνή φλόγα του μοναδικού κεριού που χρησιμοποιούσε, η ανάγνωση έφτασε στο εν λόγω χωρίο. Η όρεξή του άνοιξε, διάβασε πράγματι "δίπιτα" και δεν μπόρεσε να αντισταθεί στον πειρασμό. Έτσι, μετά από πολλή αυτοσυγκέντρωση και ξοδεύοντας όλο του το mana κατάφερε με ένα διόλου ψυχολογικό ξόρκι, να φέρει εις πέρας το σωματικό σφάλμα που είναι γνωστό ως "άλμα από όμοιο σε όμοιο". Το δίπιτο λαμβάνοντας σάρκα, τσίκνα και βρομιά, πήδησε από το κείμενο στα χέρια του κι αυτός το καταβρόχθισε παραγνωρίζοντας τις οποιεσδήποτε συνέπειες. Μετά την αλόγιστη πράξη του και αφού αντιλήφθηκε πως το δίπιτο δεν υπήρχε πια στο κείμενο αναγκάστηκε να θέσει σε κίνηση τη διαβολική του φαντασία, να επινοήσει τη λέξη "δίπτυχα" κι έτσι δόλια να εισχωρήσει αυτή στο κείμενο. Σίγουρα πρόκειται για ένα πρωτότυπο από το οποίο και αντιγράφηκαν όλα τα υπόλοιπα, σωζόμενα σήμερα και μη.
Η πανουργία ενός μοναχού λοιπόν συντέλεσε στο να παραδοθεί σε μας μια στρεβλή εικόνα του αρχαίου πολιτισμού. Ο ίδιος τρώγοντας το δίπιτο το εξόρισε από μια μακραίωνη παράδοση κι έκοψε έτσι την ιστορική συνέχεια της διπλής πίτας. Ας είναι λοιπόν καλά η ευσυνειδησία του εν λόγω Σουβλακεωλάγνου που με την ακάματη εργατικότητά του αποκατέστησε την ιστορική αλήθεια. Salute!! misounwf
ΜΕγάλε μου Σουβλακέα!!Αμάρτησα η αμαρτωλή!! Πόσο καιρό έχω να υμνήσω την υψηλότητά σου!! Τι πρέπει να κάνω για να εξιλεωθώ;
Δημοσίευση σχολίου