Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

Νέο CD με θρησκευτικούς ύμνους

Πιστοί μου, είναι γεγονός:

Εξεδώθη πλέον ο πρώτος ψηφιακός συμπαγής δίσκος με τους θρησκευτικούς μας ύμνους.
Ο ΨΣΔ (προσέχτε το ακρωνύμιο, φέρνει συνειρμούς) ηχογραφήθηκε μετά πολλών κόπων και βασάνων εις το ψητάδικο "Λαδόκολλα" στην Υμηττού και περιέχει τα παρακάτω έπη :

1.Gloria Mundi Souvlakus - Γεράρδος Ερχάρτος Παφνούτιος Κολομπαρίνι

2. Τη Ψητομάχω Ψησταριά -Humma Kavula

3. Te Souvlakum op. 3 - Masturbatio salvatio est - Φεντερίκο Γκαρθία Πορτένο ντε λος Ψήστας Γκράντας

4. Fur Souvlise - Λουδοβίκος Σιγισμούνδος φον Πάπαργιαν

5. Τζατζίκισόν με, παπρίκισόν σε - Δημώδες

6. Βρέχει ψητά στη στράτα μου - Αντρέας ο Πεταλούδας ή Καρβουνιάρης ή Ποντικός ή Μπουκαπόρτας

7. Άσχετη Ρέγγε διασκευή στο "Γκούτσι φόρεμα" - Ζέιφοντ

8. Suite σε Em για 4 τσέλλα, 6 αραμπάδες , δύο πιρόγες και έναν Αιγύπτιο σουβλατζή - Χαλίλ Μπαράκ Ζαγάρ ελ Τυροκαυτερίκ

9. Souvlacuedos de l'Alhambra - Φραγκίσκος Παμφίλος Πατάπιος Κοντοθουβλιθταθ

10. Τάκα τάκα τα καλαμάκια - Ανώνυμη Αλκοολική


Στον ΨΣΔ προφανώς κάνω φωνητικά εγώ μια και διαθέτω κρυστάλλινη φωνή και γερά πλεμόνια.
Τα έσοδα θα διατεθούν για καταπάτηση ιερού χώρου στον Υμηττό και χτίσιμο τεράστιας ταβέρνας που θα έρχεστε να τρώτε τσάμπα. Σχεδόν. Θα τα βρούμε μωρέ μετά..

Παραθέτω και φωτογραφία από την παρουσίαση του δίσκου, στην οποία και παρέστησαν μύριες όσες διασημότητες..

8 σχόλια:

maria είπε...

κοταπληκτικον! ευθαυμάσιον! ο ΨΣΔ είναι πλέον γεγονός! εσυγκινήθην μόλις εδιάβασα την εανάρτησην...
προτίθομαι να μοιράσω εις την Αριστοτέλους προσπέκτια δια να προωθήσω την επώλησην του ΨΣΔ και στας Βόρειας Ελλάδας.. να είσθε σίγουροι πως θα εισπράξετε πολλά όρος.
είμαι βαθύτατα συγκινημένη από ένα συγκεκριμένο εκομμάτιον, του ενούμερου οκτώ. πρέπει να είναι αψήστευτον..
περικαλώ να μου στείλετε σύνδομα το δίσκον αυτόν δια να ευαλατίσω την πίστη μου κ να ενισχυθώ στον αγώναν κατά του Σαλατανά (ουυυυυ 666).

η σχαροταπεινή σας πιστήν.

κοντοσούβλια παντού υμών.

Άθεος είπε...

Το ΨΣΔ τι σημαίνει…
Ψήστε Σουβλάκια Δοξολογώντας;

σορολόπ είπε...

Άντε και πλατινένιος προφήτα μου ;)

Zaphod είπε...

Μιλάμε για συλλογή από τραγουδάρες!

Έλα πάρε πάρε!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγωμανείς μουλάδες, γκουρού και μανδαρίνοι, μιμούμενοι τους αφανισμένους φαραώ, προκάλεσαν με τη φυτοφαγία τον εφιαλτικό υπερπληθυσμό στην Ασία, για να αφανίσουν οφθαλμόν αντί οφθαλμού τους σταυροφόρους και τους ραβίνους ομοίους τους...
Τώρα που όλοι οι πεινασμένοι μοιρολάτρες θέλουν κρέας, κατηγορούν με ψευτοοικολογικά επιχειρήματα και απειλούν εμάς που ΔΕ γίναμε υπερπληθυσμιακοί.
-------
Καταδίκη φανατικών χορτοφάγων "ακρίδων" που πέθαναν το μωρό τους με υποθρεψία, στερώντας του το μητρικό γάλα:
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/article1769384.ece
E, ρε, τι χόρτα μασάνε αυτοί οι μανιακοί, ώσπου να μηνυθούν για προσηλυτισμό...

Androhoristra είπε...

Forgive me father!

Έχω πολύ καιρό να ξομολογηθώ... Χάθηκα... το ξέρω!

Αλλά κι εσείς Προφήτα μου; Τι τιμωρία ήταν αυτή;

ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ ΣΤΟ CD σας???

Τι μου κάνατε τόσο καιρό τα μαθήματα στα πνευστά, με την υπόσχεση ότι είναι για τον ανωτέρω λόγο?????????

Δεν ήμανε καλή μαθήτρια????????

Δεν το δούλευα καλά το όργανο????

Δεν είχα γερά πλεμόνια, εγώ????????

Αδικία, μεγάλη αδικία... ;(

Stefanos είπε...

Εσύ τέκνο μου θα μπεις στο dvd.. μην ανησυχείς :D με τέτοια προτσόντα..

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Πότε θα το δούμε στα ράφια?