Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Ευρω-ψηφοδελτιο







Πιστοί μου, τέκνα μου, αγαπημένα μου παιδιά.


Μετά από ώριμη κλήρωση και γνήσια αποδοτικό κνησμό των βουβώνων μας, για να μην αναφέρω το τι φάγαμε και ήπιαμε το Σάββατο το βράδυ (στην ιδιόκτητη έπαυλη Προφήτη εορτάσθηκε η μνήμη της Οσίας Παντσέτας της Παπρικοφορούσας), (άσε που βρήκαμε και μπύρες από το HB και λιώσαμε στη Dunkel..) αποφασίσαμε να κατέβουμε και εμείς στις εκλογές. Ο λόγος είναι πιο απλός και από τα θέματα των πανελληνίων, τα οποία τα λύνει ανήλικος λεμούριος χωρίς καν να πιάσει στυλό :
Δεν είμαστε οι χειρότεροι.

Όταν κατεβάζουν υποψήφιο ένα φτωχόπαιδο με προβλήματα νοητικής στέρησης οι Πάνιες και οι Καρβέλες και κανείς δεν τους αρπάει από το μαλλί να τους πετάξει στην ψειρού, νομίζουμε ότι εμείς είμαστε πραγματικά φάρος Μπολιτιζμού και Αγκξιομπρέπειας.
Έχουμε τους τρεις πρώτοι υποψήφιοι έτοιμοι. Όποιος ενδιαφέρεται να συμμετάσχει στο Ευρωμπζηφοδέλτιο ας θέσει εαυτόν εις τη διάθεσή μας.
ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ.



Το ψηφοδέλτιό μας είναι πλήρες, εξαιρετικό και αρωματικό. Επίσης διαβεβαιωνουμε τους ψηφοφόρους μας πως ελάχιστοι εκ των υποψηφίων γνωρίζουν πως είναι υποψήφιοι και αυτό είναι δέσμευση!!


ΨΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΥΤΕΡΑ, πάμε ΜΠΡΟΣΤΑ!

UPDATE : ΕΜΑΘΑ ΧΤΕΣ ΠΩΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΗΡΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΨΗΦΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ! ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΕΤΥΠΩΣΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΞΕ. ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕ ΕΚΛΑΣΑ ΜΠΑΜΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΥΓΕ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΗ. ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΣΟΥΒΛΑΚΕΙΑΣ ΤΟ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΑΚΥΡΟ!
ΕΥΧΑΡΙΣΘΩΜΕΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΣΧΟΜΕΘΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΝ.


11 σχόλια:

maria είπε...

εύγε προφήτα, πάλι έγραψες.
πάλι το κάνατε το θαύμα σας το ψηστικόν..
να ζητήσω κι εγώ υποψηφιότητα να μοιράζω φυλλάδια κατά του σαλατανά και μαγικούς τρόπους να μείνουν ξόανα οι "ακτινογραφίες" με τα κοψίδια?
έχω κάτι πατέντες, πρώτο πράμα.
να το τολμήσω προφήτα?

Stefanos είπε...

Εννοείται πιστό μου τέκνο :D
Όλοι είναι χρήσιμοι :D

Heliotypon είπε...

Εγκό τέλο γίνο εβροβολευτί με ιδικότι στα κωλαράκια ορέον γραματέον τις εβροπαηκις επητροπις.

aeroxeimarros είπε...

Είμαι στη διάθεση σας.

Φέρτε και θάλασσα αλλά και τον ουρανό αν μπορείτε.

Να μας πλακώσει. :)

Μάρκο Ντέ Σάντ είπε...

Με ενδιαφέρει το υπουργείο Εθνικής Σουβλακοπαιδείας και Βουτημάτων.

Σε αντάλλαγμα θα προσφέρω την πεμπτουσία των συνταγών μου που περιλαμβάνει πιάτα όπως:

-Σαυρόσουπα με φρέσκια σαύρα από το ναυάγιο όρος
-Χριστιανοτρολάκια γεμιστά
-Λιακουροντολμάδες α λά μέρντ
-Ταλιμπανόπουστες στη σούβλα
-Δημοσιοκαφράκια με μέλι
-Προφητογατόνι 4 τυριά

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα
ας το σοβαρέψουμε και λίγο.....
ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΚΑΣΑΣ
...για να γελάσουμε μετά.

Ellie είπε...

Δαγκωτό!!!Μπορώ να το πάρω σταυρομένο από το σπίτι;;;;;;

Hades είπε...

Ξέχασες να αναφέρεις, προφέτα, ότι το Σαββατοκύριακο κύλησε ομαλά, ακριβώς όπως είχαμε δεσμευθεί προεκλογικώς. Για να μη νομίζει ο κόσμος ότι πετάμε μπαρούφες όπως όλοι οι υπόλοιποι...

Καλά, είσαι σε φόρμα μιλάμε... :):):):):)

island είπε...

Προφήτα ο καιρός είναι κοντά. Σε λίγο όλη η ευρώπη θα είναι στα πόδια μας.

Androhoristra είπε...

Αρχικώς, σας ευχαριστώ - έστω και καθυστερημένα - που με τιμήσατε με την εμπιστοσύνη σας και με συμπεριλάβατε στο ψηφοδέλτιό σας.

Δεν ξέρω πόσες ψήφους κατάφερα να σας μαζέψω με τα "Σταυρώστε με, σταυρώστε με", αλλά αν κράτησαν τον λόγο τους όλοι αυτοί που μού 'λεγαν "έλα εδώ παίδαρέ μου να μου σηκώσεις το σταυρό", "τι προγραμματικές δηλώσεις είναι αυτές, μάνα μου", "κάτσε ΕΔΩ να δεις για πότε θα σε στείλω στην Ευρωβουλή", "τι είσαι; τι είσαι; το ευρωβουλευτάκι μου; πες μου τι είσαι;", και άλλα χαριτωμένα στα πλαίσια των 2345346556734 sexual favors που έκανα για το καλό του κόμματος, τότε θα πρέπει να τα πήγαμε σχετικά καλά, ε;

Υ.Γ.1 Προφήτα μου, κάποιοι από αυτούς που με στείλατε να κατηχήσω, μου έδιναν και λεφτά μετά... για το κόμμα λέει... Να μου θυμίσετε στην επόμενη Γ.Σ. να σας τα δώσω, ναι? Γιατί εγώ είμαι τίμια!

Υ.Γ.2 Άμα στείλω κανά εξώδικο 75646758 σελίδων στον Λαζόπουλο, θα βοηθήσει καθόλου, λέτε?

maria είπε...

προφήτα, ενόψει βουλευτικών εκλογών προτείνω νέο ψηφοδέλτιο γιατί κινδυνεύετε να χαρακτηριστείτε ντεμοντέ και μπανάλ μη σας πω..
να τολμήσω να συνεισφέρω ΚΑι σε αυτόν τον ψηστικόν αγώναν?