Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008

Το Σύμβολο του Ψήστεως


Το Σύμβολο του Ψήστεως

Πιστεύω εις έναν Ψητόν, στη σχάρα, Σουβλοκράτωρα, τσικνιστήν ουρανού και γης, χορτατών τε πάντων και αχορτάτων.

Και εις έναν Μπύριον γευστικόν ξανθόν, τον αφρογενή, τον εκ κριθαριού γεννηθέντα προ πάντων παγωμένον.

Φως εκ φωτός, Ψητόν αληθινόν, εκ Ψητού αληθινού, σφαγιασθέντα ου κατεψυχθέντα, ομοούσιον τω φαί, δι’ ου τα πάντα εγένετο.

Τον δι’ ημάς τους ανθρώπους και δια την ημετέραν χορτασία, κατελθόντα εκ των οισοφάγων ημών και καταποθέντα μετά Οινοπνεύματος Αγίου και Άρτου καψαλισμένου τον εις σχάραν ψηθήσαν.

Συνοδευθέντα τε υπέρ ημών μετά πιατέλας Πιλάφου, και φαγωθέντα και ρευθέντα.

Και κατελθόντα εις τους στόμαχους και καθεζόμενον βαρέως ένεκα Παπρικός.

Και χωνευθέντα την τρίτην ημέραν κατά τας Γραφάς.

Και πάλιν ερχόμενον μετά πείνης βρώτας μόσχους σιτευτούς, ου της λαιμαργίας ουκ έσται τέλος.

Εις το Οινόπνευμα το Άγιον το Κρύον, των Ζυθοποιών το εκ του βαρελός εκπορευόμενον, το συν Κρασί και Ψητώ συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον, το καταβροχθήσαν υπό των προφητών.

Ες αεί καλοφαγίαν, καθολικήν και αποστομωτική Κρεατοβρωσίαν.

Ομολογώ εν Ρέψιμο εις άφεσιν αμαρτιών.

Προσδοκώ ξεροψήσιμο Πανσετών.

Και φαΐ του μέλλοντος αιώνος.

Αμήν.



14 σχόλια:

Zaphod είπε...

Σουβλόγησον Δέσποτα!

Stefanos είπε...

Σουβλογητός εί, άξιο τέκνο μου.

Ellie είπε...

Την ευλογίαν σας!! Περιμένομεν να γίνει η λατρεία πράξη!

Humma Kavula είπε...

Τας Σούβλας ημών, τω Κυρίω κλίνομεεεεεν.

Stathis Athanasiou είπε...

Θα ήθελα ταπεινά και καθόλου σεμνά να συμβάλλω στην εκκλησία σας με μια παχυλή επιταγή (μεταχρονολογημένη πάντα) και με αυτή την εικόνα:
http://www.snapdrive.net/files/516833/Souvlaki.jpg

Ευλόγησον!

Hades είπε...

Συγγνώμη, αλλά αυτό το υποκειμενώδες υποπροϊόν του ανθρωπίνου είδους (humma) πόσα του έχετε δώσει για διαφήμιση πια; Μέχρι και σε ιστοσελίδες που διαφημίζουν προφυλακτικά για ασβούς τον βρήκα (ξέχωρα απ'όλη τη βλογόσφαιρα)...
Έν'απ'όλα παρεμπιπτόντως... :)

Stathis Athanasiou είπε...

Άντε κι άλλη μια μπα; και σώσουμε την ψυχή μας.
(Όλοι εμείς που κατοικούμε σ' αυτό το κεφάλι)

http://www.snapdrive.net/files/516833/Souvlaki-2.jpg

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Αφήνω τη βλακόμπλογκα
και ως σπίθας, πειναλέων
μετά ' σου, συντάσσομαι
και σουβλιστάν, γυρεύω.!

Zaphod είπε...

@ευστάθιος
Ευχαριστούμε και αναρτώμεν!
Άλλη μια ατράνταχτη απόδειξη πως οι θρησκείες του κόσμου έχουν κοινή καταγωγή τον Σουβλακέα τον ένδοξο!!!!

Τα ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ που προσκομίσατε θα αναρτηθούν εν καιρώ τω δέωντι


@hades
Αυταπατάσε τέκνον μου διότι ο θείος ζήλος είναι που έχει κάνει τον Humma, έναν σταυροφόρο-spammer και ουχί τα φράγκα, τα οποία
α) όπως όλες οι καλές θρησκείες ξέρουμε μόνο να παίρνουμε και ουχί να δίνουμε
β)διαχειρίζομαι ΕΓΩ που είμαι και ελαφρώς σφιχτοχέρης!!

@σπιθας
Επίσης καλώς ορίζουμε τον πρεσβύτερο των αποστόλων της θείας υμών και ημών λατρείας :)

Καλως ήρθατε στην μεγάλη σουβλακική αγκαλιά, είθε να τσικνίζεστε και να μασαμπουκιάζετε στον αιώνα τον άπαντα!!!

+Σουβλόγησον+



Υ.Γ.:
@hades
Τελικά συντάσσεστε ή όχι;;;;;

pølsemannen είπε...

Πράγματι εξαιρετικόν!

Πάρτε και από μένα ένα Ιερόν +Βίδεον+ ίνα σας βοηθήσει εις τας προσευχάς σας!

Zaphod είπε...

Αριστούργημα!!!

Κατατάσεστε ως ο προ του Εσταριαν απόστολος σαν νέος Σωκράτης!!!!!

elix_geo είπε...

Πιστός προσκυνητής, ενεδύθην τον μανδύα μου!!!

(μια μπυρίτσα ό, τι πρέπει να φωτίζει το δρόμο μας)

Humma Kavula είπε...

2ευστάθιος : Η συνεισφορά σου τέκνον μου θα εκτιμηθεί δεόντος όταν έλθει η Κρίση των Πάντων αλλά όχι στη μετά θάνατον ζωή τώρα που είσαι γερός και μπορείς να καταβροχθίζεις τον άμπακο. Οι φωτό ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!! Μου προκάλεσαν τόσο πολύ γέλιο που παρολίγο να βγάλω τις πανσέτες που συνόδευαν το απογευματινό μου τσάι. Προσφορές σε υλικά αγαθά πάντα δεκτές κατά προτίμησην εις ομόλογα δημοσίου και ξεροψημένον +κοκορέτσιον+

2Hades : Εγώ φταίω που νοιάζομαι για τη Σωτηρία της ψυχής σου και τη ευφορία των στομαχικών σου λειτουργιών ΑΠΙΣΤΕ. Η οργή του Μέγα Σουβλακέα θα πέσει πάνω σου με σφοδρότητα αν δε μετανοήσεις. Η ύβρις που εξεστόμισες ξεπλένεται μόνο με Μπύρα και τη δωρεά διαρκείας στα ψητοπωλεία των Καλυβίων. Είμαι ο επί γης ερμηνευτής των Θείων Λόγων, μη μου πας κόντρα γιατί έχω βύσμα το Παμμέγιστο!

2Σπίθας : Μπράβο τέκνον μου. Στρατηγική η κίνησή σου. Μόλις έσωσες την ψυχή σου.

2Zaphod : :-) μιλάν οι θεόπνευστοι λόγοι σου αντ' εμού.

2Polsemannen : Αγαπητέ Κάρολε, τελικά δεν είναι τυχαίον που είσθε Πρίγγηπς της Ουουουουαλίας, αν και έχω μία ένσταση με το ζώον που επιλέξατε δια τας μετακινήσεις σας, Καμήλα αν δε κάνω λάθος. Είσθε από τους ολίγους Πεφωτισμένους (σλουρπ) να έχετε την διορατικότητα και την ικανότητα να δείτε εξαρχής την αξίαν των Λόγων των Προφητών (σλουρπ). Λίγοι μπορούν, αλλά εσείς, εσείς είσθε το κάτι άλλο.... (σλουρπ). Το Ιερόν +Βίδεον+ είναι ένα αριστούργημα της Έβδομης Τέχνης που μόνο με 87 Όσχαρ μπορεί να βραβευθεί. Το γέλιο που μου προξένησε είχε σαν επακόλουθο την ψυχικήν μου ανάτασιν και είχα οράματα που θα αποκαλύψω στην ανθρωπότητα λίαν συντόμως. Ευχαριστούμε δια την διάδοσιν και εις το τιουμπ του γιού σας.
Πολύ γελιο ρεεεεεεεε χαχαχαχαχαχα

2Zaphod2 : Ελπίζω όχι ως Σωκράτης Κόκκαλης βεβαίως βεβαίως.

2elix_geo : Μακάριοι οι τυφλώς πιστεύοντες εις ημάς. Καλώς μας ήρθες εν Ψητώ Αδελφέ.

Hades είπε...

@zaphod
Φυσικά και συντάσσομαι αγαπητέ δαίμονα Ζαφεώδ (σύντομα θα υπάρξουν αποκαλύψεις επί τούτου). Εδώ συντάσσομαι έως και με αιτιατική, δεν θα συνταχθώ με μια τόσο χαμερπή κίνηση που στοχεύει στη σωτηρία των στομαχιών μας; Εξάλλου είνια τζατζίκι στο ψωμί μου κάτι τέτοιο. Θα ήθελα φυσικά (θεός ήδη γαρ και δεν μου ταιριάζει να εκπέφτω)να χρισθώ Επίτιμος Εφαρμοστής του Επικείμενου Σουβλακεδδώνος... :):):)

@humma
Με συγκίνησες μιλάμε, δηλαδή τέτοια αυταπάρνηση δεν την περίμενα... Ουρτ ρε! ΚΞαι προσοχή, οι μπύρες όχι τέσσερεις τέσσερεις! :):):)
Και μην ξεχνάς ότι πρώτος εγώ ενδιαφέρθηκα για τη Σωτηρία σου, τρισάπιστε, μη μου το γυρνάς μπούμερανγκ λοιπόν... :):):)

ΥΓ. Παίδες, αν γίνεται να οσιοποιήσουμε εγκαίρως τη Χοληστερίνη (βοήθειά μας, μεγάλη η χάρη της) γιατί θα μου γαμήσει τα πρέκια... :):):)